Política d'Atenció a les Persones
Althaia és una fundació que dona un servei integral en l’àmbit sanitari i social. La seva missió és oferir aquest servei amb qualitat i eficiència en el marc d’una organització orientada a satisfer les necessitats de les persones que atenem, comprometent-nos a:
- Generar confiança, ser propers i innovadors, actuar amb compromís i professionalisme, relacionant-nos amb les persones ateses en coherència amb els valors de la institució
- Facilitar l’accés als nostres serveis i professionals, amb equitat en l’atenció pública, mitjançant la simplificació dels processos, l’adequació dels horaris i la incorporació de noves tecnologies
- Escoltar de forma proactiva la persona atesa i facilitar-li la informació necessària que li permeti prendre decisions adequades i ser corresponsable del seu procés
- Conèixer l’experiència de la persona amb el servei rebut. Atendre i gestionar les seves opinions i peticions. Vetllar perquè tot plegat reverteixi en la millora contínua
- Implicar els treballadors en la importància d’assolir l’excel·lència en la comunicació, la responsabilitat en les seves actuacions i el tracte humà i respectuós amb les persones que atenen
- Vetllar pel compliment del codi ètic d’Althaia en relació a l’atenció a la persona, la qualitat i seguretat assistencial, la humanització de l’assistència i la convivència de l’activitat pública i mutual i privada
- Vetllar per la difusió i compliment dels Drets i Deures de les persones ateses
- Retre comptes a les persones ateses, i a la ciutadania en general, sobre les actuacions realitzades per l’organització en el marc d’aquesta política