Althaia

Carta de serveis socials

Compromesos amb la qualitat dels nostres serveis

Els nostres serveis socials

  • Centre residencial temporal o permanent per a persones amb discapacitat física.
  • Servei de llar amb suport temporal o permanent per a persones amb problemàtica social derivada de malaltia mental.
  • Servei de suport a l’autonomia a la pròpia llar per a persones amb problemàtica social derivada de malaltia mental.

 

Els nostres compromisos de qualitat

Althaia disposa d’una política de qualitat aprovada per la seva direcció. Els compromisos adquirits per la institució segons aquesta política es poden consultar en aquest enllaç

De forma addicional, el Règim intern del Centre Residencial La Llum, en la seva pàgina 3, descriu els compromisos específics del seu servei.

          

Organització i forma de gestió dels serveis

El Règim intern del Centre residencial La Llum estableix els mecanismes d’organització i gestió del seu funcionament, en aspectes com l’admissió de persones usuàries, les tarifes, la normativa de funcionament i convivència, entre d’altres aspectes.

El Servei de Llars amb suport temporal o permanent per a persones amb problemàtica social derivada de malaltia mental ofereix habitatges amb un suport extern eventual. Althaia compta amb 2 habitatges ordinaris dins de la comunitat, amb 4 places cadascun i s’inclouen dins del recurs d’habitatge en el Servei de Recuperació Comunitària de la Divisió de Salut Mental de la Fundació Althaia, ubicat al l’edifici MOSAIC (C/ Nou de Sta. Clara, 58. 08243-Manresa). Podeu trobar tota la informació en aquest document.

El Servei de Suport a l’autonomia a la pròpia llar per a persones amb problemàtica social derivada de malaltia mental, que també està inclòs dins del recurs d’habitatge en el Servei de Recuperació Comunitària de la Divisió de Salut Mental de la Fundació Althaia, ubicat al l’edifici MOSAIC (c/ Nou de Sta. Clara, 58. 08243-Manresa), ofereix orientació i suport a les persones amb problemàtica social derivada de malaltia mental que plantegen determinades necessitats o tenen carències que no poden satisfer elles mateixes. Podeu trobar tota la informació en aquest document.

 

Drets i deures dels usuaris dels serveis

  • Per al Centre Residencial La Llum, consulteu la secció 6 del Règim intern
  • Per al Servei de Llars amb suport temporal o permanent per a persones amb problemàtica social derivada de malaltia mental, consulteu la secció 7 de la Carta de serveis.
  • Per al Servei de Suport a l'autonomia a la pròpia llar per a persones amb problemàtica social derivada de malaltia mental, consulteu la secció 7 de la Carta de serveis.

 

Consultes, queixes i suggeriments

Les persones usuàries i els seus familiars poden adreçar les seves queixes, reclamacions, suggeriments o altres peticions. A continuació podeu consultar la informació de contacte:

Les persones usuàries del Centre residencial La Llum, o els seus familiars, poden adreçar les seves queixes, reclamacions, suggeriments o altres peticions a la Unitat d’Atenció a la Ciutadania d'Althaia. Les dades de contacte són les següents:


Atenció a la Ciutadania

Hospital de Sant Joan de Déu
Entrada principal - Planta 0
De dilluns a divendres de 9 a 14h.
T. 93.875.93.00
info@althaia.cat

 

A cadascuna de les llars de suport de Salut Mental hi ha un full informatiu amb la possibilitat d’alçar una reclamació mitjançant un full normalitzat del Departament de Drets Socials. Així mateix, en cada establiment hi ha un sistema per poder dipositar queixes i suggeriments respecte el funcionament del programa.